Het koerier forum Het koerier forum
Door en voor koeriers
Het koerier forum
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
Advieze /Help Krijgen

 
Reageren    Het koerier forum -> Help elkaar!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
holeinhead
Gast





BerichtGeplaatst: 21-02-2011 00:05:34    Onderwerp: Advieze /Help Krijgen Reageren met citaat

Hello,
Ik schrijf op het forum om een advies te krijgen. Ik ben 57 jaar oud. Ik was zelfstanding elk van mijn beroepsleven zo mijn pensioen laag gaat zijn (zullen wij om het even welk pensioen??? krijgen)maar ik heb genoeg besparingen om me en geen aansprakelijkheden door te zien. Wegens crisis moest ik mijn fabriek sluiten en nu werk in de metaalindustrie . Mijn netto inkomen nu is Euro1450.De probleem is dat het werk zeer saai en impasse is. Ik dacht aan het zijn zelfstanding meer koerier. Mijn bedoeling is voor nog eens drie jaar en dan einde te werken.
Ik was met een koeriersdienst. Zij zeiden zij het 0.28 cents/Km en waarborgwerk zullen betalen. Zo is mijn vraag:
1.Is het mogelijk om 600Km per dag in België te doen?
2.Is het mogelijk om internationaal vervoer van +/- 3000km te krijgen per week van Belgische bedrijven.
3.Should Ik moeten blijf bij mijn baan of zou ik een zelf worden die zich meer koerier bevindt?
4.Will dit geeft me een inkomen van netto Euro 1500 per maand. 5. Hoe veel kilometers zou ik elke maand om dit te krijgen moeten drijven?
6.Wat is een betere wagen Caddy of Berlingo?
In mijn stadium van het leven wil ik zo onafhankelijkheid zelfs als Ik krijgt niet de 13de maand/vakantie geld het niet zeer belangrijk is.
Alle adviezen van ervaren mensen worden gevraagd.[/u]
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Reageren    Het koerier forum -> Help elkaar! Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum