Het koerier forum Het koerier forum
Door en voor koeriers
Het koerier forum
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
vraagje over koerierdiensten

 
Reageren    Het koerier forum -> Help elkaar!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Shoes



Geregistreerd op: 11 Mei 2011
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 11-05-2011 15:46:13    Onderwerp: vraagje over koerierdiensten Reageren met citaat

Hey, ik had een vraagje. Ik zou heel graag de job als koerier uitvoeren, maar ik zit met een rijbewijs B- automaat dus mag niet met handgeschakelde versnellingsbak rijden. Heeft iemand een idee of er koerierbedrijven zijn die met automatisch geschakelde bestelwagens rijden of die er hebben? Of zal ik genoodzaakt zijn om mijn rijbewijs voor handgeschakeld te halen. (er is een reden waarom ik niet handgeschakeld rijd.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
M.T.S.bvba



Geregistreerd op: 26 Nov 2008
Berichten: 3
Woonplaats: Boutersem

BerichtGeplaatst: 19-05-2011 21:52:56    Onderwerp: Re: vraagje over koerierdiensten Reageren met citaat

Shoes schreef:
Hey, ik had een vraagje. Ik zou heel graag de job als koerier uitvoeren, maar ik zit met een rijbewijs B- automaat dus mag niet met handgeschakelde versnellingsbak rijden. Heeft iemand een idee of er koerierbedrijven zijn die met automatisch geschakelde bestelwagens rijden of die er hebben? Of zal ik genoodzaakt zijn om mijn rijbewijs voor handgeschakeld te halen. (er is een reden waarom ik niet handgeschakeld rijd.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt


er zijn wel enkele koeriersbedrijven waar je met automaat kan rijden, helaas zijn deze wel dunbezaaid.in de toekomst zullen meerdere bedrijven overschakelen op automaat omdat dit alleen voordelen biedt voor het bedrijf. ik wens je alvast veel succes in je zoektocht en misschien kan je als zelfstandig koerier beginnen en kan je zonder probleem automaat rijden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
Shoes



Geregistreerd op: 11 Mei 2011
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 23-05-2011 12:26:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee, da ga ik eens een beetje meer informatie inwinnen over het zelfstandig worden. Alvast bedankt voor de hulp!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
M.T.S.bvba



Geregistreerd op: 26 Nov 2008
Berichten: 3
Woonplaats: Boutersem

BerichtGeplaatst: 24-05-2011 20:24:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Shoes schreef:
Okee, da ga ik eens een beetje meer informatie inwinnen over het zelfstandig worden. Alvast bedankt voor de hulp!!


je kan eventueel je vragen posten op het forum ,we kunnen dan helpen waar nodig
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Reageren    Het koerier forum -> Help elkaar! Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum