Het koerier forum Het koerier forum
Door en voor koeriers
Het koerier forum
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
Let op voor in scene gezette ongevallen!

 
Reageren    Het koerier forum -> EHBO
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
speedy
Moderator


Geregistreerd op: 15 Mrt 2009
Berichten: 181
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 09-04-2009 14:18:26    Onderwerp: Let op voor in scene gezette ongevallen! Reageren met citaat

Het gebeurt meer en meer dat er 's nachts zogezegde ongevallen nagebootst worden om carjackings toe te passen of andere overvallen. Wees op Uw hoede, zie je dat de schade zich beperkt tot wat blikschade rijd dan gewoon verder indien je zelf twijfelt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
M.A.N driver



Geregistreerd op: 23 Nov 2008
Berichten: 12
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 16-04-2009 19:23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

heet dat dan geen vluchtmisdrijf?
_________________
Power is nothing without control
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Distri



Geregistreerd op: 07 Nov 2008
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: 16-04-2009 19:51:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou dan aanraden je sleutels van het contact te nemen en in je broekzak te steken alvorens uit te stappen. Of in de auto blijven zitten en de politie bellen als je echt twijfelt. Maar doorrijden is inderdaad vluchtmisdrijf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Auteur Bericht
bibi585



Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 147
Woonplaats: Denderleeuw

BerichtGeplaatst: 17-04-2009 02:07:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zo eens in Frankrijk iets meegemaakt toen ik nog met de oplegger reed.
Ik had net een volle vracht dure wijn geladen op een 15 tal kilometer van een tolweg die ik moest gebruiken om terug naar België te komen.
Het was reeds laat toen ik daar kon vertrekken en dus zogoed als donker. Onmiddellijk had ik in de gaten dat ik gevolgd werd door een auto die tamelijk zwaar geladen was en de Fransen hebben meestal niet de gewoonte om lang achter een (geladen) vrachtwagen te blijven hangen, zeker niet wanneer ze ruimschoots de kans hebben om in te halen.
Na een tiental kilometer, tijdens de beklimming van een flinke heuvel, was die daar toch op z'n sokken, bleef een tijdje naast me hangen en plots (99% zeker moedwillig) gaf die me met z'n achterkant en tik tegen m'n voorbumper.
Ik loste toch maar effe gas, midden de beklimming, met als doel te remmen wanneer die ook begon te remmen wat meestal een eerste reactie is wanneer je ergens botst denk ik.
Toch tot mijn verbazing gaf die onmiddellijk vol gas om voorbij de bocht achter de top te verdwijnen.
Iets verder stond ie op een verlaten parking midden de bossen, er waren reeds 3 personen uitgestapt, te zwaaien dat ik me daar op die parking aan de kant moest zetten.
Mij niet gezien ze en ik ben volgas tot aan de péage 3 kilometer verder, waar ook een gendarmerie was, gereden en daar pas uitgestapt om de schade te bekijken.
Behalve een gebarsten reflector was er niets en ben daar toch dik een kwartier blijven staan want ik had gezwaaid dat ze moesten volgen toch ik heb ze niet meer gezien of gehoord.


Laatst aangepast door bibi585 op 18-04-2009 01:32:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Auteur Bericht
speedy
Moderator


Geregistreerd op: 15 Mrt 2009
Berichten: 181
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 17-04-2009 18:09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Indien men twijfelt en zichzelf niet veilig voelt kun je gewoon de hulpdiensten verwittigen, je hoeft dan in geen geval te stoppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
helen



Geregistreerd op: 04 Aug 2023
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 07-03-2024 05:04:17    Onderwerp: Reageren met citaat

I am in awe of your ability to present complex concepts in Pokemon Infinite Fusion a manner that is both accessible and engaging. Your talent for simplifying intricate subjects without compromising their integrity is truly remarkable.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Reageren    Het koerier forum -> EHBO Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum