Het koerier forum Het koerier forum
Door en voor koeriers
Het koerier forum
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
Vanaf 6e week van 2011 nieuwe renault Master 12,5m³

 
Reageren    Het koerier forum -> Internationaal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
speedy
Moderator


Geregistreerd op: 15 Mrt 2009
Berichten: 181
Woonplaats: Scherpenheuvel

BerichtGeplaatst: 25-12-2010 16:46:34    Onderwerp: Vanaf 6e week van 2011 nieuwe renault Master 12,5m³ Reageren met citaat

Beste,

Vanaf de 6e week van 2011 ben ik normaal in het bezit van mijn nieuwe Renault Master. Deze zal 12,5m³ laadruimte ter beschikking hebben en word ingezet op Luxemburg! Max. 500kg!
Zijn er mensen die enveloppen, pakketten etc willen meegeven kunnen dit door de goederen in Mechelen af te leveren! Ik vertrek dagelijks vanaf 12:00 richting Luxemburg, de leveradressen moeten zich in Luxemburg zelf bevinden! Ik rijd steeds via E411 en N4! Alle goederen dienen voorzien van de wettelijke bepalingen om in orde te zijn met douane formaliteiten! Terugvrachten kunnen tegen zeer gunstige voorwaarden, deze kunnen 's anderendaags 's morgens in Mechelen worden opgehaald!
Vaste opdrachten genieten voorkeur en extra prijsvoordeel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Reageren    Het koerier forum -> Internationaal Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum